roxsannas

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Klar!<3

Av Roxsanna2000 - 8 februari 2012 21:55

TjaTja!<3

Nu är jag klar med den där "slutbilden"

vad tkr ni om den då?

Hihi jaaa jag blev väldigt nöjd med den ;)

Hoppas att ni gillade den!!<3


Jag vill bara säga att jag är sjukt glad över att alla ni som läser min blogg läser den...xD

Meen...jag skulle vilja ha mer läsare än vad jag har sååå om ni tkr att bloggen är bra så kan ni kanske säga det till andra...bara en idé...x)

Aja tack för att ni läser den iaf!!!!

Älskar er!<3

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Roxsanna2000 - 15 april 2012 21:20


Tja Tja!<3 Jaa om ni vill se mig irl så gå in på min irl blogg :)   Curres.bloggplatsen.se OBS! Den är ganska ny så jag har nt lagt in så många inlägg :)   Jaa som ni mäsrker så bloggar jag nt så mkt här längre.... Jag bloggar mer på...

Av Roxsanna2000 - 9 april 2012 13:01


Hellu där!<3 Jag är ledsen för att jag typ nt har bloggat på evigheter ( känns så för mig iaf ) men jag har nt riktigt haft lust...... Jag kommer nog nt att blogga varje dag nu.....kanske bara några gånger i veckan...typ 3 elr ngt..... Men d...

Av Roxsanna2000 - 23 mars 2012 21:04


Haj Haj.... Förlåt för att jag nt har bloggat mkt denna veckan men jag har inte orkat och så.... Det har varit så mkt grejer att göra..... :(  Men nu är det iaf äntligen fredag! :) Detta har jänt för mig denna veckan... Jag har tagit en spr...

Av Roxsanna2000 - 20 mars 2012 20:09


Haaj!<3 Sorry för att det har varit så dålig uppdatering dom senaste dagarna men jag har nt kunnat blogga för jag har haft massa andra grejer att göra :( Srry...   Meen jag tänkte att jag skulle göra en ny header......och sånna grejer....fast...

Av Roxsanna2000 - 16 mars 2012 22:45

Hejj!<3 Nu ska jah prata lite msp! Först ska jag visa det nya temat som kom igår.....    Jag tkr nt att det är ett så jätte bra tema föruton håret till tjejer!<3 Det är snyggt :) Hehe nu så ska jag visa den nya typ omröstningen som k...

This is me!


Hey!
Det är jag som är Roxsanna2000!
Här får du läsa om mitt mspliv!
Jag siktar på att bli högpoängare och här får du altså också läsa om vägen dit! Just nu är jag på lvl 12 - Stor moviestar!
Hoppas att du gillar min blogg!// Roxi

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorit tv-program??
 The Voice Sverige
 Melodifestivalen
 Idol ( som typ nt finns mer )
 Sveriges Mästerkock
 Smartare än en femte klassare
 Gladiatorerna
 Ngn annan......

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards