roxsannas

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Roxsanna2000 - 6 mars 2012 21:29

Hej alla underbara läsare<3

Jag sa ju att jag ville att ni skulle gilla mitt rum och nu har två stycken jätte snälla tjejer gjort det och här är dom<3

Den första är Ella-sweet ! Här är looken av henne<3

Det var den och som ni ser döpte jag den till snyggt!<3

Här är den andra tjejen!<3

Hon heter _MollyMusen_

Detta är looken av henne<3

Som ni ser här också så heter denna looken Coolt<3   

Tack så jätte mkt för att ni gjorde detta<3 Love yahh

 

Av Roxsanna2000 - 6 mars 2012 21:11

Hej hej!<3

Jaa det är 297 st som har gillat mitt rum på msp!!

Snälla alla som har msp! Gå in i mitt rum och klicka på love it !! snälla! :)

Det skulle vara såå snällt!<3

Alla som gör det och sen mailar att du har gjort det gör jag en look av och kommer med här på bloggen!<3

Så snälla klicka "love it" med alla dina gubbar som du har!!!

 

Av Roxsanna2000 - 6 mars 2012 20:15

Hejj<3

Ska berätta lite om min dag<3 Först så var ja ju i skolan och då hade vi bestämt att vi skulle ha en "engelsk dag" och vi skulle ha typ speciella kläder....man skulle ha svart elr ngt mörkt ner till och ngt typ vitt elr ljust upp till! Sen hade vi i läxa attt vi skulle baka scones (stav?) och det hade många gjort (alla behövde nt) så det räkte till alla ;D

En i klassen hade gjort Kärleksmums också!<3 Så vi fick ta lite av det!<3 Awesome!<3 Aja en så bra skoldag!! Sen så har jag varit på gården...jaa sen har jag nt gjort så mkt mer....som jag ska berätta!<3 Hehe aja här kommer typ en bild på mig i lite olika lookar elr vad man ska säga;D

 

Haha jaa!<3 Det var väl snyggt?

Haha Love yaah

 

This is me!


Hey!
Det är jag som är Roxsanna2000!
Här får du läsa om mitt mspliv!
Jag siktar på att bli högpoängare och här får du altså också läsa om vägen dit! Just nu är jag på lvl 12 - Stor moviestar!
Hoppas att du gillar min blogg!// Roxi

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorit tv-program??
 The Voice Sverige
 Melodifestivalen
 Idol ( som typ nt finns mer )
 Sveriges Mästerkock
 Smartare än en femte klassare
 Gladiatorerna
 Ngn annan......

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards