roxsannas

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Roxsanna2000 - 18 oktober 2011 21:50

Hej!

Nu ska jag sova, jag är såååå trött!  

Jag har precis ändrat lite här på bloggen! 

Vi ses väl snart, hoppas imon! :D 

Ha det bra, Ciáo!//Rox


Av Roxsanna2000 - 18 oktober 2011 20:50

Äntligen har jag gjort om i mitt rum.. lite... 

Jag tog en blid på det!!   

Jaa där ser man mig också =)

Det blev väldigt litet men ändå.

Jag är snart på lvl 10!!

Jag vet inte om jag ska börja med typ "nice elr bajs" eller " hiss elr diss" på olika kläder och sånt...jag kanske härmar nån..? 

Jag tror att jag ska ha det i alla fall!  

men inte riktigt varje dag... 

Jag vill bara säga att jag är värkligen tacksam över alla som läser bloggen!!!

Jag är ju inte inne varje dag men jag ska försöka bättra mig på det nu!

Säg gärna vad du skulle vilja att jag skrev om på bloggen! Du kan tipsa mig i den här rutan där du kan skicka en fråga till mig!! Säg vad du tycker är intressant eller nåt som skulle vara roligt att läsa om!

Aja ha det bra då så ses vi sen// Roxis <3


Av Roxsanna2000 - 18 oktober 2011 20:07

Heej!

Jag är inne på msp!

Jag har lagt till lite youtube klipp i min spellista.. 

jag har lite läxor men jah orkar int göra det nuh!  

Men dom är till fredag så det är väl okej.. 

Ha det gött//Roxis   

This is me!


Hey!
Det är jag som är Roxsanna2000!
Här får du läsa om mitt mspliv!
Jag siktar på att bli högpoängare och här får du altså också läsa om vägen dit! Just nu är jag på lvl 12 - Stor moviestar!
Hoppas att du gillar min blogg!// Roxi

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorit tv-program??
 The Voice Sverige
 Melodifestivalen
 Idol ( som typ nt finns mer )
 Sveriges Mästerkock
 Smartare än en femte klassare
 Gladiatorerna
 Ngn annan......

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards