roxsannas

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Roxsanna2000 - 28 december 2011 21:49

jaa nu har jag loggat ut från movie och ska mysa lite!

Tängte att jag skulle äta lite ostbollar och kolla på tv..

Hoppas att pappa låter mig kolla på ngt annat än det han kollar på just nu

 

Kanske bloggar mer senare men bara kanske!!

Bye bye!

   

Av Roxsanna2000 - 28 december 2011 21:34

Heyy!

Detta är jag på msp =)

Jag har en ny animering där :D

Hihi ses

   

Av Roxsanna2000 - 28 december 2011 20:14

Tja tja!

Först och främst ska ni gå veta en lite kul grej som jag såg när jag skulle logga in på bloggen =)

Det är som att det står idag fast day på engelska - iday =D

Aja nu ska jag berätta vad jag har gjort idag :)

Jag vaknade ganska sent idag...ca kl. 11.00 och sen skulle jag och pappa äta frukost och allt såntdär...

Sen åkte jag och pappa till min farmor för att vi var bjudna på middag och så tänkte vi lämna lite julklappar som vi nt kunde göra på julafton!

Sen åkte vi till en djuraffär för att jag och pappa har massa guppis och då hade vi tagit med dom flesta i en stor hink med vatten och lämnade dem till affären så att dom skulle ta hand om dem =)

Vi köpte 4 nya också därför att vi behövde en lite nu släkt liksom =)

Och sen när vi äntligen kom hem så satte jag mig och spelade sims 3

Och nu sitter jag här

 


Aja det var det jag har gjort idag Byee!

   

This is me!


Hey!
Det är jag som är Roxsanna2000!
Här får du läsa om mitt mspliv!
Jag siktar på att bli högpoängare och här får du altså också läsa om vägen dit! Just nu är jag på lvl 12 - Stor moviestar!
Hoppas att du gillar min blogg!// Roxi

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorit tv-program??
 The Voice Sverige
 Melodifestivalen
 Idol ( som typ nt finns mer )
 Sveriges Mästerkock
 Smartare än en femte klassare
 Gladiatorerna
 Ngn annan......

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards